sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

so fucking tired.

hei ihmiset, mä olen tällä hetkellä niin väsynt et ei mitään rajaa.  Olin tos perjantain mussujen synttäreil salos sellasel kival vuokramökil. Oli ihan huippu hauskaa ! ja aamulla olotkin oli sen mukaset et oli ollu hauskaa.  Tosiaan siis oon nukkunu tän viikonlopun aikana yhteensä 9 tuntii ja se alkaa tuntumaan. enempää en jaksa alkaa jaarittellemaan joten tyytykää perjantain sairaaseen kuvasaldoon !

ensin katottiin kun aurinki laski joskus illalla ja joskus viiden aikoihin kateltii ku se nousi. oli nättiä !




voi mun mussukat !

//mekko:seppälä/neule:ginatricot/korut.seppälä,kultajousi.
itsetehsty,eimitääntietoa


 niin känninen minä.

ja jos nyt muutama pullo tuli...

ja nyt mä menen nukkumaan ennen kun mä kuolen. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti